Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Strona Publicznej Szkoły Podstawowej nr 19 im. Bronisława Malinowskiego w Kędzierzynie-Koźlu

W ramach edukacji informatycznej kolejny raz zachęcamy do mądrego korzystania z komputera. W ostatnich dniach dużo czasu spędzacie przy komputerze, starajcie się robić przerwy i korzystać z komputerów rozsądnie. Dla osób chętnych mamy kilka propozycji na ten świąteczny czas:

KLASY I-III

1) Tych, którzy lubią programować, jeszcze raz zachęcamy do udziału w szkoleniowych webinarach poświęconych programowaniu z PixBlocks. Przewodnikiem w tym programie jest niebieski królik, zatem jest to aktywność "na czasie". Przypominamy link do webinarów - wybierzcie spośród tych, które są dedykowane uczniom klas I-III.

2. Polecamy też internetową grę "Zbieraj marchewki" - gra uczy kodowania, rozwija umiejętność logicznego myślenia, utrwala kierunki. Gry nie treba instalować, wystarczy uruchomić ją online w internecie i już można pograć kodując w gronie rodzinnym!

3. Tych, którzy lubią rysować i chcą wziąć udział w konkursie, zachęcamy do samodzielnego narysowania w Paint wielkanocnej kartki (plakat poniżej). Uczestników konkursu prosimy o informację przez e-dziennik o wykonaniu zadania, wkrótce podamy jak i gdzie przesłać konkursową pracę. Prace będziemy "zbierać" 16 kwietnia, do 15 kwietnia można zgłosić przez e-dziennik swój udział w konkursie (zgłoszenia, ewentualne pytania przez e-dziennik u pani Marii Podcerkiewnej). Wszystkie nadesłane prace zostaną nagrodzone oceną, a najlepsze dyplomami, które wręczymy po przyjściu do szkoły.

KLASY IV-VIII

1) Tych, którzy lubią programować jeszcze raz zachęcamy do udziału w szkoleniowych webinarach poświęconych programowaniu z PixBlocks. Przewodnikiem w tym programie jest niebieski królik, zatem jest to aktywność "na czasie". Przypominamy link do webinarów - wybierzcie spośród tych, które są dedykowane Waszej grupie wiekowej: uczniom klas IV-VI lub VII-VIII.

2) Chętnych uczniów zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie Scratcha na wielkanocną kartkę animowaną. Pracę należy wykonać w Scratchu, zamieścić ją na swoim internetowym koncie (konto należy założyć na stronie Scratcha - Dołącz do Scratch), opublikować projekt (ikonka oczka przy projekcie) i przesłać przez e-dziennik do 16 kwietnia link do zamieszczonego materiału (zgłoszenia, ewentualne pytania przez e-dziennik u pani Aliny Uzny). Wszystkie nadesłane prace zostaną nagrodzone oceną, a najlepsze dyplomami, które wręczymy po przyjściu do szkoły.

Wszystkim życzymy pięknego przeżycia tego świątecznego czasu!
W poleconych aktywnościach bierzcie udział w gronie rodzinnym!